Tidningar.

Shojo Stars var en utav mina favorittidningar som tyvärr lades ner. :[ & jag vill läsa någon slags bra tidning. *-* Inte Frida eller något liknande. Utan något som kan handla om Japansk kultur eller något liknande, något om Asien. :3 Gärna om asiatisk mode. Men här där jag bor säljs inte såna tidningar, men jag vill iaf veta namnet på någon bra tidning. Kommentera ifall ni vet nån megabra tidningen som ni vill tipsa mig om, det skulle uppskattas. :>

Random bild. x3 Men inläggen blir roligare med en bild! 8D

Longcat vs Tacngol


Kommentarer
Postat av: josefn

hej! ska se sex and the city två idag! har du sett den? kolla in mitt senaste inlägg och svara gärna på min fråga!

2010-05-30 @ 11:10:28
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0