Söt tröja. :3

Jag har tänkt mig att göra en helt ny design, jag har tröttnat på min tillfälliga. ^^ Ska jag göra en blå bakgrund nu, eller rosa? Men det känns som att det är så många som har rosa så jag vet inte. :3
Hittade dessutom en gullig tröja från cosmates.jp. Vill ha. @___@'




Förresten, finns det någon som beställt hem varor från cosmates.jp? Jag vill göra det, men jag är lite osäker på vissa saker. Hur mycket är frakten ungefär? ^^ Och har ni fått hem det ni beställt? Så att det inte krånglat eller något. <:

Kommentarer
Postat av: filip

tack! :) din var också fin :) det syns att du gillar hellokitty haha. haha, ja jag håller med dig, MJ sviker en aldrig!

2010-05-10 @ 20:03:39
URL: http://filipu.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

snygg tröja!

2010-05-11 @ 16:09:13
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Coamates ÄR RÄTT BRA FAST VISSA SAKER HAR USEL KVALITE P.S SÅ BORDE DU KUNNA LÄGGA DE DU VILL HA I VARU KORGEN O GÅ TILL KASSAN O DÅ KANSKE DU KAN SE FRAKTEN ANNARS SKULLE JAG GIsSA PÅ 50 -150 KR O DU KAN GOOGLA COSMATES REVIEW SÅ STÅRE VAD ANDRA TKR OM ATT KÖPA FRÅN DOM

2010-05-15 @ 06:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0