Hemma.

Jag har nyss kommit hem från konfirmationslägret. Det var faktiskt roligare än förväntat! :) Känns som att jag varit borta i en egen planet, utan tv eller dator, jag har inte fått reda på något som hänt i världen. x3 Men det känns egentligen ganska härligt. <:
Jag minns inte om jag skrev om att jag fick hem cupcake-ringen, men den var jättefin, finare än vad jag förväntat mig.
Ska försöka ladda upp något roligt inlägg senare ikväll. :]




Haha, något nytt program visst om Justin Bieber, vill se. Jag gillar honom inte alls, men jag kan inte säga att jag hatar honom, för hata är ett väl för starkt ord. Men det verkar ganska intressant, på tanke på hur stor han blivit på en sån kort tid, men jag vet inte riktigt vad det handlar om än. Sen ska jag nog Taking the stage, jag älskar det programmet.

Kommentarer
Postat av: JENNIFER - YOUNGSTARS

Justin bieber <3 haha

öhm...just de ja,vinn en bloggsvar i min blogg. SKulle vart kul om du var med! :D

2010-05-16 @ 18:36:34
URL: http://youngstars.blogg.se/
Postat av: Natalie

Söt blogg! :)

2010-05-17 @ 17:54:09
URL: http://natella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0