Ny blogg, första inlägget!

Jag har precis fixat en blogg. ^_^ Har haft 2 förr, men jag var knappt aktiv på dom. Jag laddade sällan upp nåt nytt, jag hade bara fått ungefär 11 visningar på en utav dom förra bloggarna. Men nu ska jag göra det! :3
Det här inlägget lär bli ganska kort. Måste snart rusa ner till duschen. x3 Men jag hittade en låt på youtube nyss. Gud, vad jag skulle vilja bo i Japan. Fast inte då jag blir stor, då ska jag flytta till New York, är verkligen förälskad i den staden. ^^ Japan skulle vara helt ok, men i New York vill jag verkligen bo.






Söt video, och en bra låt. :3 Den gör mig glad, det tar några sekunder innan den börjar. :)

Bai! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0