Hemskt. :(

Varning för starka bilder

Såg den här videon nyss, det är verkligen så hemskt att låta djuren lida över det vad vissa människor vill ha. Själv köper jag bara tygskor ungefär, och tygväskor. Men det här är oacceptabelt. Vart så ledsen över att se den här videon. :( Djuren är helt oskyldiga, det här borde inte hända. Fast det känns ändå härligt att man kan iaf hjälpa till att sätta stopp för det.




 

Jag vet att det finns saker som både får oss människor att lida, av det vi vill ha, och vad vi köper, och vad vi gör  osv, det  tycker jag också är lika hemskt. Men om det ville jag inte om skriva nu, passar bättre  att skriva om djuren pga den här videon.

 


Kommentarer
Postat av: STEKTE FLÄSK 1896

TÄNKER INTE KOLLA VIDEON FÖR DJURPLÅGNNGSVIDEOR ÄR FÖR HEMSKA HUR KAN DOM DÄR HJÄRNTVÄTTADE JÄVLARNA ENS FÖRSÖKA PLÅGA ETT DJUR?!?!?!? OM JAG SKULLE HITTA NÅN SOM GJORDE DÅ FAN SKULLE JA SLÅ UT KÄFTEN PÅ DEN, SÅ JÄVLA SDIJJSIOSFI#"(832ODSODOSUGIDJ!!!!!!!!!!!!1

2010-03-28 @ 13:15:00
Postat av: Yamio

Nää så hesmkt QwQ Herregud. Djurplågare kan gå och bli avskalade själv. Dumma idioter. Gud.

2010-04-08 @ 20:41:38
Postat av: majsen

Sååå himla synd om dom där stackars djuren, höll på att kräkas av blodet...

2010-04-12 @ 14:42:03
URL: http://majsenblogg.blogg.se/
Postat av: Yachiru-chan

OMG! JAG KOMMER ALDRIG KÖPA SKINN IGEN! Va hemskt! DD; Hur kan man leva med att ha gjort sådär mot djur???

2010-05-01 @ 19:41:49
URL: http://yachiruchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0