GratisMode.se

Nu ska jag tipsa om en bra hemsida som heter GratisMode.
Det är superenkelt att bli medlem där, och man får ihop poäng enkelt också. :) Jag har hört om många såna här "gratis hemsidor" och jag kan garantera att det här är den bästa av dom, som jag iaf testat, och hemsidan har fått ett bra omdöme också. :>

Bli medlem här


Om man inte heller får lön/barnbidrag eller pengar i huvudtaget så är det ganska praktiskt att vara medlem där och få presentkort. :] Inte bara presentkort utan biobiljetter, trisslotter osv. & Det är också en fin gåva man kan ge bort i present också. ^^





Kommentarer
Postat av: Johanna<3

Fin blogg<3

Besök gärna våran & svara på dagens fråga: Tycker du det är okej att röka under 15år?

www.livepink.blogg.se

2010-03-21 @ 16:31:45
URL: http://livepink.blogg.se/
Postat av: Be cool

Hej!



besök gärna den coolaste bloggen i sverige, puss :*

2010-03-23 @ 16:06:55
URL: http://becoolelyandchoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0