Gomen nasai!! TT___TT

Jag som skulle ladda upp ett inlägg varenda dag! & Nu har det gått 2 dagar (?). D: Förlåt. >: Om det är nu nån som läser min blogg förstås. ^^"
Jag ska snart sova, men jag kan berätta lite om min dag.
Umm.., jag har möblerat om mitt rum, tog ungefär 2 timmar, men det vart iaf jättemysigt. Sen så har det varit strömavbrott i några timmar. :c & Jag har ätit godis och spelat tv-spel. ^o^ Jag har gjort lite av allt möjligt idag! ^^


Ska läsa Alice i underlandet fast på engelska ikväll, innan jag ska sova. ^^


~ Jag måste komma ihåg att fixa en design. Om man tittar på en fin blogg, med en finfin design blir man ju lite gladare än med en sån design jag har nu. ><
& Anledningarna varför jag inte kunnat blogga är därför att jag har haft fullt upp med skolsaker. Hade prov i fredags, jag tränade i flera timmar, ändå gick det jättedåligt. :[




En bra och gullig låt jag hittade igår. ^^

Jag har hört den tidigare förr också.  Minns inte när, men jag känner igen videon. ^^

 

Hoppas alla ni haft en bra dag. Kommentera gärna, godnatt! ^o^


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Är glad att du gillar min blogg! Det är alltid kul att följa andras bloggar spec om man har samma intresse! Jag gillade låten du la upp, men inte riktigt min stil kanske!



Hoppas ditt rum blev bra efter allt slit! :O kan förstå att det var jobbigt...



ha en bra söndag!

2010-03-07 @ 08:55:26
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: PockyFreak-SB

Blev ditt rum bra? jag skulle vilja komma och kolla:D

2010-03-07 @ 11:55:34
URL: http://tataxpocky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0