~ Design håller på att skapas

Jag håller på fixa en design, men eftersom det är min första så vet jag inte hur den kommer bli. Jag gör den i photoshop, och jag faktiskt ganska van vid photoshop, men vi får se hur den blir! :]
Jag har dessutom nyss kommit hem från konfirmationen, det var väl okej. Vi diskuterade om "ondskan" i världen och sånt.
Just nu måste jag komma på nåt tills min engelska, jag har nämligen en läxa, där jag ska berätta om nåt. Det kan vara vad som helst, böcker, filmer, en resa osv.
Sen så har jag också lovat mig själv att jag ska åtminstone ladda upp ett inlägg eller mer varenda dag!




En avslutningsbild på Gakuen Alice, en jättebra och rolig anime! ^o^

Bai!! Kommentera gärna ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0