Sommar. ~

Åh. :( Jag sträckte benet på gympan igår. Vi hade en stafett, och vi skulle springa ner för en backe, och jag sprang i fullfart ner, och vid dom sista stegen så sträckte jag benet. e__e' & den här gången gjorde det ondast utav det jag hittills har råkat sträckt något. x3 Inte för jag gjort det så ofta.
Idag på våran tyska lektion så hade vi ingen lärare, så vår lärare hade skrivit att vi skulle skriva en sommardikt och att vi fick ta glass och kakor. 8D Hon hade lämnat en glassbytta på bordet som vi fick ta utav, och kakor. :) Så vi skrev en sommardikt tillsammans. :]

Och idag var det sista fredagen jag var på skolan, för i 8an. Det känns lite småläskigt, jag känner mig typ som en 4a.. *-*'

Snart är det sommarlov!!

Notera: Jag ska uppdatera min blogg oftare, och ladda upp mer bilder som jag fotat. :) Ska också försöka göra bloggen mycket färggladare och göra inläggen mer intressantare. Så det blir roligt för mig att någon gång igen läsa igenom inläggen och för läsarna. :> Sen ska en ny design fixas också! :D Allt detta ska fixas innan den 8:onde juli!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

^^

2010-06-04 @ 20:27:12
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0