Jag tycker...

att den här låten är jättebra!
Den var reklam på Spotify om det här bandet, och jag kollade upp bandet, och dom hade många bra låtar. *-* Nu får jag bara inte lyssna sönder dom bara.




O'spada - Ten Strikes
Sen har dom en megabra låt som heter Rainbow, som jag inte hittar på youtube, men jag ska köpa skivan om jag hittar den. 8D

Btw, Fokis blogg fungerar inte. ;__; Jag frågade min kompis ifall hon kunde komma in på hennes blogg, men det kunde hon inte. Hoppas bloggen kommer upp igen!

Kommentarer
Postat av: felicia

fin blogg kolla gärna in min

2010-06-07 @ 09:56:53
URL: http://tyypfelicias.blogg.se/
Postat av: Siza! - Japanälskare

asså den är fokis.se ;)

2010-06-07 @ 14:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0