Uppdatering?

Ja, jag är 100% medveten om att jag inte har uppdaterat min blogg på länge. x3 Men jag håller på göra en ny, som ska bli mycket snyggare, och ny design och allt. *-* Men jag håller på fundera på ett bra bloggnamn, det är det som tagit mest tid. Men jag har kommit på några, men det blir lite svårt att välja. ^^ Hoppas ni orkar vänta! Jag ska bli klar snart, jag lovar.



Nu ska jag nog kolla på tv och sen sova. Jag har inte fått någon sömn alls! Jag är megatrött. >:
Hoppas alla har haft ett underbart sommarlov hittills, och hoppas ni har det framöver också! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jätte fin blogg:)



Jag har ett jätte konstigt bloggnamn, ska kanske också byta:P

2010-07-04 @ 18:58:28
URL: http://hhannii.blogg.se/
Postat av: Sannie

Många kör på en frågestund, så jag tänkte - why not?

ställ en fråga om du känner fört. annars, fis på't! XD teheh.

2010-07-04 @ 20:02:10
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0